Specialista klientské péče
Popis pozice
Jak bude vypadat tvůj pracovní den:
- budeš v kontaktu s klienty, kteří projevili zájem o naše služby přes online aplikaci nebo web
- vyřizování komunikace s klienty po telefonu a přes e-mail
- telefonická konzultace dotazů od klientů a identifikace jejich potřeb
- příprava nabídek k existujícím smlouvám
- administrativa spojená s péči o klientské portfolio
Požadujeme
- komunikativní osobnost
- zkušenost ze zákaznické péče, klientského servisu, call centra, pojišťovnictví, bankovnictví, přímého prodeje nebo po telefonu výhodou, nicméně rádi zaučíme
- středoškolské vzdělání S MATURITOU podmínkou
- možnost zúčastnit se školení v Ostravě (všední dny 9-17)
Nabízíme
- smlouva na HPP na dobu neurčitou (možnost zkráceného úvazku)
- fixní plat + osobní ohodnocení
- Stravenky v hodnotě 120 Kč za odpracovaný den
- možnost práce z domova po zaškolení
- prohloubení praxe v komunikaci s klienty
- podílet se na budování start-up firmy, která má potenciál růst
Pokud si myslíte, že jste tím koho hledáme, dejte nám vědět a domluvíme se na pohovoru, kde si řekneme více.
Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj
Plat: dohodou
Požadované jazyky: čeština (rodný)
Typ úvazku: Hlavní pracovní poměr, Částečný úvazek